2013. február 8., péntek

HTML alapok

Sziasztok!
Chaten érdeklődött Carmen, hogy hogy lehet ilyen chatet készíteni mint ami oldalt található. Úgy gondoltam, hogy sokkal jobb lenne ha nem egy egyszerű kódot raknék be ide, hanem el is magyaráznám. Szóval most megpróbálom HTML tudásom alapjait átadni, ha valami értelmetlen lenne kérlek jelezzétek nekem és újra írom. ( Nézzétek el nekem, de nem volt kedvem még PS-ben kijelölgetni szóval elég ronda lett ez a srágával való kihúzás. )
Ami itt sárgával van kijelölni az a méretet szabja meg, ez mindig pixelben kell megadni.

Ez a háttér színe, ezt HEX kódokban kell megadni.

Ez pedig itt a kerekítés. Hogyha az szeretnénk, hogy olyan legyen mind a chat akkor az így kell: 20px 40px / 40px 20px ez most csak egy minta és ami a lényeges, hogy ez / szerepeljen benne és a számok elrendezése, de végül is bármelyik szám megfelel.
Hogyha azt szeretnénk, hogy kör alakú legyen akkor egy számot kell megadni.


Itt az árnyékolást jelöltem ki. Azt, hogy milyen színű legyen a HEX kódokban kell megadni.
Az első szám a távolságot jelzi, a második a terülést, a harmadik pedig a keménységet.

Ha bármi érdekel még titeket, azt kommentben, vagy chaten jelezzétek, kérlek.

4 megjegyzés:

  1. Szia! Ide nekem, vagy az emailomra: (katicabogar010@gmail.com) be tudnád linkelni a te (eredeti) chat kódod, csak mert a képekről nehéz lemásolni+még alakítani :/ Alőre is köszi, xoxo Katie

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nem nagyon sikerül a chatet kitenni a blogomra, úgyhogy szeretnék tőled segítséget kérni...Már próbáltam millió képpen, és nem jött össze :( Ha tudsz segíteni, akkor légyszi írj itt és adok egy elérhetőséget, vagy te adsz. Előre is nagyon köszönöm!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Chaten megtalálod az e-mail címem, és megpróbálom bővebben elmagyarázni.

      Törlés