2013. március 17., vasárnap

Juuj díjat kaptunk!

Nagyon szépen köszönjük a díjat Miss Babe-nek! Szerintem nem hittük volna, hogy valaha is díjat kapunk!

Szabályok:
Rakd ki a blogodba egy új (!) bejegyzésbe, a képpel együtt.
Írd ki kitől kaptad, és köszönd meg neki.
Válaszolj a kérdésekre.
Küld tovább 5 embernek, és szólj a blogukon hogy kaptak tőled egy díjat.
Vissza felé is lehet küldeni.
Másold át ezt a szöveget a kérdésekkel együtt, a válasz nélkül!

Kérdések:
- Mióta írsz kritikákat?
- Hány ember kért összesen kritikát?
- Abból mennyit csináltál meg?
- Élvezed a kritika írást?
- Minden történetet el szoktál olvasni?
- Volt olyan, hogy nem vállaltál el egy olyan kritikát, amit kértek?


Ruta válaszai:
  1. Mióta elkezdtem a blogot.
  2. Fogalmam sincs, az előző bejegyzés erről szólt. 
  3. Én egyet... *elbújik az ágy alá*
  4. Háát... persze van amikor igen, de én inkább fejléceket szeretek készíteni. 
  5. Nem, általában az van, hogy neki állok, aztán hisztizek és Lucy elolvassa.
  6. Nem, én lusta vagyok és nem csinálom meg hanem ráhagyom Lucyra, ő meg egy angyal és megírja a kritikákat. 
Lucy válaszai:

  • - Mióta Rutával elkezdtük ezt a blogot, vagyis január óta kb. De ha számít, akkor előtte rendszeresen kritizáltam szóban a könyvekből készült mozifilmeket Smile 
  • - Húú rengeteg, nem számoltam meg, mert sajnos most is elmaradásban vagyunk.. 
  • - Nézzük... talán hármat, vagy négyet 
  • - Igen, mert tudom, hogy ezzel segítek másoknak, vagyis remélem, hogy segítek. 
  • - Igen, szeretem a különböző történeteket, de a sablontörténetektől a falra mászok Smile
  • - Eddig még nem, aztán meglátjuk, hogy mi lesz ezután Smile

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése