2013. március 17., vasárnap

Kritika visszatérés

Sziasztok, hosszú kihagyás után, megint itt vagyunk és kritikákat írunk. Nos én kezdeném is Flóraa két blogjával. Valamint bevezettem ezt a pontozós rendszert is, amit több helyen láttam, mivel jó ötletnek tartom.

Mirror /Kritika/






Kinézet:

Nos, szép és harmonikus. Annak ellenére, hogy az egész két színre épül, a fehérre és a rózsaszínre. A fejléced szép. Nekem tetszik. Az oldalsáv rendben, ehhez nincs más hozzáfűznivalóm. Viszont a karakterképeknél van olyan, ami „nyomott”. Vagyis össze van nyomva a kép, nem pedig méretre vágva. (sajnálom, ezt jobban nem tudom megfogalmazni)

5/4

Cselekmény/történet:

Nos… ha választanom kéne, a lenti rublikák közül, akkor arra mennék, hogy elolvastam. Nem volt rossz, de valahogy az eddigi két fejezetben nem történt meg az „áttörés”. Csak olvastam és olvastam, de semmi. Valamint úgy éreztem, hogy egy gyorsvonaton vagyok. Mert eddig, hogy tánc oké, egy buliban vannak, de vannak részletek, amiket elsietsz, valamint a szerelem (amire külön ki fogok térni).
Például többször írod, hogy „beszélgettünk”. Még ha nem is részletezed ezt, annyit írhatnál, hogy mit tudtál meg, mert ezek az információk esetleg később fontosak lehetnek, sőt, te tudod miről beszéltek, de más nem. Így ha később hivatkoznál rá, akkor senki sem fogja megérteni. Valamint a szerelmi szál gyors, mert ha jól éreztem már egymásba szerettek, ami irreális, vagy nagyon ritka. Ha megfogadsz egy jó tanácsot, szerintem egyelőre barátok legyenek, és szépen időközben szeressenek egymásba.

Annyit tanácsolnék, hogy részletezz kicsit dolgokat, valamint - ez nem ide tartozik, de máshová nem tudom írni - tegyél a fejezetek elejére kis képeket, szerintem azok nagyon fel tudják dobni a fejezeteket. Mind ezen felül jól írsz és ez egy ígéretes történet lehet, ez már csak rajtad múlik.

10/7


Karakterek:

Itt többnyire le szoktam bontani karakterekre a dolgot, de ezt most nem teszem, mert két fejezet szerintem kevés volt hozzá, hogy alaposan megismerjek minden karaktert, így csak a főszereplő lányról mondok véleményt.
Cory, ahogy olvastam egy vérbeli kamasz. Iskolába jár, bulizik, barátai vannak és végzős lesz, vagyis ott lebeg felette a „végzet”. A viselkedéséből ítélve nem tartozik egyik „klikk”-hez sem, vagyis mindenkivel jóba van, amit akár jónak is mondhatok. Valamint tetszik, hogy nem akar meghajolni a szülei szava előtt, de mégis azt csinálja, így van dilemma az életében. Nem egy elkényeztetett apuci pici lánya karakter.
Tommyról és a többiekről nem tudok mit mondani, mert eddig csak keveset, vagy megemlítés szintjén szerepeltek.

10/8 (nem adok max-ot, de Cory megérdemel egy erős nyolcast, csak aztán ilyen is maradjon)

Helyesírás:

Elgépelést nem találtam, és a párbeszédeket is viszonylag jól kezeled. Viszont a vesszőkre figyelj, mert nem mindig vannak a helyükön.

5/4

Összesen: 30/ 23

// öt-hat fejezet múlva kérj újra kritikát, akkor ez a szám még nőhet 


A hate everything about you/Kritika/




Kinézet:

A másik blogoddal ellentétben ez már túl rózsaszín. Nem mondom, hogy hányingerem volt tőle, de már majdnem, ami rekord, mert nekem a szobám fala is rózsaszín. A fejléced sem tetszik, valahogy az a minta nem oda való, vagy nem tudom. De ezen sürgősen változtass, ha megkérhetlek.

5/2

Cselekmény/történet:

Ugyan csak egy prológus van kész, de azt kell mondjam, hogy tetszett. Már most látszik, hogy nem egy hétköznapi történetről lesz szó, elvégre egy vak lány a főszereplő. Bár azt nem értem, hogy vakon, hogy lehet akkora bajba és buliba kavarodni, de nem baj, gondolom, ezt majd később megmagyarázod és lesz rá reális magyarázat.
Valamint remélem, hogy Londonban - mert szinte biztos vagyok benne, hogy oda megy - nem lesz olyan talpraesett eleinte. Szóval fog el tévedni, meg hasonlók.

10/10 (megajánlom a max pontot, de aztán nem csapjon át a dolog, valami átlag történetbe)

Karakterek:

Tetszik, hogy Cassie nem kér a sajnálatból és a szánalomból. Az is tetszik benne, hogy ugyan elkényeztetett, de a prológus végén azt is érezteted, hogy nem tökéletes, sőt ha arról van szó, akkor kifejezetten gyámoltalan. Jó ez a kettősség.
Az apjáról csak annyit, hogy tipikusan özvegy gazdag, akinek fontosabb az élete, mint a tulajdon családja.
Nos, eddig csak ennyit tudtam mondani két karakter alapján.

10/8

Helyesírás:

Ugyan az, mint az előbb.

5/4

Összesen: 30/ 25

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése