2013. március 30., szombat

Kritka - Shine

http://one-direction-and-justin-bieber.blogspot.hu/


Kinézet:


    Színösszeállítás:
Na ez nagyon tetszik! Olyan lágy, kellemes, imádom. Bár én a bejegyzés címeinek biztos nem feketét állítanék be, szerintem ez nagyon rontja az összhatást. 

    Fejléc:

Ez már nem tetszik annyira. Szerkesztésileg nincs vele semmi gond, csak éppen, az egyik kép, iszonyatosan sárga, a másikon nincs színezés... ezt javítani kéne. Valahogy összehoznám a színeket rajta, a vetett árnyékot a fiúk képeinél kisebbre állítanám, mivel az egyik már lelóg a fejlécről.
De amivel a legnagyobb gond van és teljesen elrontja az összhatást az a felirat. Egyszerűen csúnya és ezzel most tényleg senkit sem szeretnék megbántani, de nem értem miért kellet ilyen fekete kontúrt rárakni, és a betűtípust is valami szebbet választottam volna. 
    Háttér:
Ezzel semmi bajom, tökéletes ahogy van. Bár én a helyedben át állítanám, hogy ne guruljon az oldallal, szerintem úgy sokkal jobban mutat. 
    Oldalak:
Itt is lecserélném a feketét valami jobban illő színre és szebb betűtípust állítanék. 

Történet:

Még csak a prológus és az első fejezet van fent, tehát ezt nem szedném pontokra.
Örülök, hogy eddig nem futott bele - szó szerint - se Justinnal, se az 1D-vel, és remélem, hogy nem az első pillanatban egy bemutatkozás után egymásba habarodnak.
Nekem egy picit hihetetlen a történet... mármint azért elmebetegnek nézni valakit mert szereti a focit? Ez abnormális, szerintem nincs olyan szülő, aki ne tudná elfogadni a gyermeke érdeklődési körét, persze, ezt mindig megpróbálják befolyásolni, hiszen segíteni akarnak. Engem ez a "szülők gonoszak és csak bántani akarnak pedig nincs okuk" felfogás iszonyúan idegesít. Ez gyerekesnek hat egy történetben, és sablonossá is teszi. Egy normális szülőnek nem az a célja, hogy megkeserítse az életét szegény gyereknek hiába is tűnik úgy.
Találtam néhány elírást a történetben, de nem vészesek. Azonban vannak néhány mondatait, amit nehezen értelmeztem, mint például ezt: "fogalmam sincs mi mást rejt még a dolog"
A párbeszédeken viszont csiszolni kéne, nekem olyan élettelennek hatott az egész, és furcsálltam, hogy csak úgy előbukkan egy vadidegen öltönyös fickó és máris ösztöndíjat ajánl. Szerintem biztos először telefonon keresnék fel, levélben, de nem hiszem, hogy csak úgy ki a bokrok közül, hogy "szuper ajánlatom van"! Mintha egy reklám cég embere lenne.

- Itt egypár fontos dolog ami magának kell – ezennel a kezembe adott egy elég vastag borítékot, fogalmam sincs mi mást rejt még a dolog. – Találkozunk  a reptéren, viszlát.  
Helyesen: — Itt van egypár fontos dolog, ami magának kell — ezzel a kezembe adott egy vaskos borítékot. Fogalmam sincs mit rejthet. —, találkozunk a reptéren. Viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése