2013. május 5., vasárnap

Kritika #7 - The Phantom




    Színösszeállítás:

A színek kifejezetten tetszenek. Ez a fekete-sötétkék színvilág szerintem nagyon meg a történethez, ás az alap témához.

    Fejléc:
Kicsi, és a szerkesztés sem a legjobb, persze pont én mondom, aki még talán rosszabbat gyárt. Viszont rengeteg oldal van, ami külön ezekre szakosodott. Így, ha írsz valamelyikre, biztosan szívesen csinálnak neked egyet. Sőt, szerintem akár itt is rendelhetsz, bár arra még majd várni kell
    Háttér:
Egyszerű fekete, ami nem rossz, nekem tetszik, bár az zavar, hogy nincsen semmilyen "elválasztó" a modulsáv és a fejezetek között
    Modulsáv:

Igazából az tetszik, hogy különszeded a fejezeteket, szóval, ha több lesz, akkor nem kell keresgélni. A karakterek képei egészen jók, mert egységesek, viszont neme nem jön be, hogy fekete-fehért, mert elüt a fejléc sötétkékes-feketés színvilágától.. 

    Egy kis jó tanács:
Tudom, hogy a Neon blogot nehéz szerkeszteni, eddig összesen hármat láttam, ami jól nézett ki (és ebből kettőt ugyan az csinált), szóval szerintem fogd magad és vidd át a történeted blogspotra. Annak a felülete sokkal kezelhetőbb és higgy nekem, sokkal jobb kinézetet tudsz belőle kihozni, plusz, mint már említettem vannak olyan oldalak, mik külön erre szakosodtak. 


Történet::

Elolvastam a bevezetőt és egyből felkeltetted a figyelmem. Tudod, én ahhoz a generációhoz tartozom, akik a Pókemberen és hasonló szuperhősökön nőttek fel, így ezek nagyon közel állnak a szívemhez. Talán pont ezért félve álltam neki a történet olvasásának, de csalódtam, méghozzá kifejezetten pozitívan.
A prológus rövid volt ugyan, de nagyon érdekes, mert tényleg akadtak utána megválaszolatlan kérdéseim, amiket most nem feszegetnék, szóval a prológus tetszett.
Aztán jött az első fejezet, ami jó volt, de néhol értelmetlenül vagy éppen kacifántosan fogalmaztál, így volt, hogy egy mondatot többször el kellett olvasnom, hogy rájöjjek, hogy mit is akarsz oda írni. Valamint hiányoltam a leírásokat. A történeted szinte csak párbeszédekből állt, ami jó, de a leírások adják egy történet keretét, vagy gerincét. Oké, nem azt mondom, hogy oldalakt írj , de egy négy-öt mondatos bekezdést nyugodtan írhatsz. Valamint esetleg emlékeket is rakhatsz bele, hogy Renny mit gondol, amikor megpillantja Zanet, esetleg fordítva. Tudod pont ez az E/3-as írásmód előnye és hátránya is. Tulajdonképpen minden karakter szemszögéből leírhatod a dolgokat, és sajnos ezt a legtöbb olvasó ez esetben el is várja.
Nagyon sietsz a történet vezetéssel, gyorsan történnek a dolgok. Alig pár bekezdés alatt már megtörténik a baleset és a randira hívás is. Lassíthatnál egy kicsit. Valamint a karakterek reakcióit is jobban kifejthetnéd, mert nekem Zane reakciója nem elég emberi/baráti, mert Rayn mégis csak egy tetőről zuhant le. Én kicsit jobban aggódnék, ha a barátom leesne onnan, elvégre abba nagyon könnyen bele lehet halni, vagy lebénulni és egyéb maradandó sérüléseket szerezni.
Mindenesetre ez idáig egy jó történetnek ígérkezik, csak figyelj egy kicsit jobban arra, mint az imént leírtam.



Helyesírás:

Elgépelést nem találtam benne és a vesszőid is nagyjából a helyükön vannak. Egyszer, egyszer eltéved egy, de azért ennyire nem leszek szőrszálhasogató. Viszont arra figyelj, hogy egy kicsit hosszabb mondatokat írj, mert rengeteg a történetben a tőmondat, ami nagyon zavaró tud lenni.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése